Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Işıkhan: Glukoz izlem cihazlarından, 20 bin 267 evladımız yararlandı

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, "18 yaş altındaki Tip 1 diyabet hastaları için geri ödeme kapsamına aldığımız sürekli glukoz izlem cihazlarından bugüne kadar 20 bin 267 evladımız yararlandı" dedi.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)

Bakan Vedat Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, 2-18 yaş aralığında olan Tip 1 diyabet hastalarının kullandığı sürekli glukoz izleme sensörü (CGM) bedelini karşıladıklarını duyurdu. Bakan Işıkhan, "18 yaş altındaki Tip 1 diyabet hastaları için geri ödeme kapsamına aldığımız sürekli glukoz izlem cihazlarından bugüne kadar 20 bin 267 evladımız yararlandı. Geçtiğimiz senenin aralık ayından bugüne kadar toplam 343 milyon TL’ye yakın bedeli Sosyal Güvenlik Kurumu tarafından karşıladık. Vatandaşlarımızı destekleyici, hayatlarını kolaylaştıracak uygulamaları gerçekleştirmeye devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. ‘Sperm kalitesini artırmada beslenme önemli rol oynuyor’
  2. 'Ağrı kesiciler mide ülserine kadar varabilen sorunlara yol açabiliyor’
  3. Kalbi 20 kez duran hasta, kalp masajı eşliğinde yapılan anjiyoyla hayata tutundu
  4. SATKON Yüksek İstişare Kurulu Başkanlığı'na Prof. Dr. Özsoy getirildi
  5. ‘Motor becerilerindeki kayıp ALS’nin ilk sinyali olabilir’
  6. Güven Sağlık Grubu’ndan çocuklara özel şenlik
  7. 'Yaz sıcaklarında gıda zehirlenmesi vakaları artabilir'
  8. ‘ALS’de erken tanı yaşam kalitesini koruyor'
  9. Bakan Memişoğlu: 'Kanser Taramalarına Kısa Mesajla Davet' uygulamasında 3'üncü etabı başlattık
  10. 'Babalar Günü'nden önce, oğuldan babasına ve damattan kayınpederine organ bağışı

© Copyright 2026

DHA