Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Koca: En çok vaka artışı Tunceli, Adana ve Gümüşhane'de

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın paylaştığı haftalık vaka haritasına göre, 100 bin nüfusta en çok vaka artışı, Tunceli, Adana ve Gümüşhane'de oldu.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Twitter hesabından 13-19 Kasım tarihleri arasında illere göre Covid-19 vaka sayılarının güncellendiği haritayı paylaştı. Haritaya göre; İstanbul'da her 100 bin kişide görülen vaka sayısı 277,88, Ankara'da 197,20, İzmir'de 70,02 oldu. Vaka sayısı en çok artan iller ise sırasıyla Tunceli, Adana, Gümüşhane, Mersin, Sinop, Hatay, Burdur, Kilis, Giresun, Mardin oldu. Bu illerde her 100 bin kişide vaka sayısı Tunceli 462,59, Adana 323,77, Gümüşhane 213,12, Mersin 256,27, Sinop 379,75, Hatay 276,20, Burdur 176,72, Kilis 172,98, Giresun 281,24 ve Mardin'de 20,59 olarak kayıtlara geçti.

Diğer Haberler

  1. 'NATO Zirvesi süresince sağlık hizmetleri tam kapasite devam edecek'
  2. Bakan Memişoğlu: 22 bin 952 gebemize birebir destek ulaştırdık
  3. ABD'den Türkiye'ye tedavi için geldi, Bursa Şehir Hastanesi'nde sağlığına kavuştu
  4. Doç. Dr. Doğan: Aşırı sıcaklarda gıda zehirlenmeleri yoğun bakıma kadar götürebilir
  5. ‘Bağırsak florasında bozulma kolon kanseri riskini genç yaşlara taşıyor’
  6. 'Granulomatöz mastit, memede ağrı, şişlik ve iltihaplanmayla kendini gösteriyor'
  7. Prematüre ikizlerden biri helikopter ambulansla Niğde’ye sevk edildi
  8. Karne döneminde destekleyici ebeveyn tutumları çocukların öz güvenini etkiliyor’
  9. ‘Kanser tedavisi son yıllarda tıbbın en hızlı gelişen alanlarından biri’
  10. 'Asya kaplan sivrisineği'ne karşı durgun su uyarısı

© Copyright 2026

DHA