Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Memişoğlu'ndan 'Tıp Bayramı' mesajı

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, sağlık çalışanlarının 14 Mart Tıp Bayramı'nı tebrik etti.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

Bakan Memişoğlu, sanal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Hekimlik sadece bir meslek değil; bir ömrü şifaya, insana ve sevgiye adamaktır. Gündüzü geceye katmanın, uykusuz gecelerin sonunda bir hastamızın yüzündeki o huzurlu tebessümle gelen şifanın tarifi yoktur ama hepimiz biliriz. İşte bizim hikayemiz tam da öyle bir şey. Bu gönül işini omuz omuza yürüttüğüm tüm çalışma arkadaşlarımın 14 Mart Tıp Bayramı’nı yürekten kutluyorum. İyi ki varsınız. Emeklerinize, sabrınıza ve kocaman yüreğinize sağlık" dedi.

Diğer Haberler

  1. Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
  2. Uzmanından anne adaylarına yaz tatili uyarıları
  3. ‘HPV aşıları, rahim ağzı kanserine karşı koruma sağlıyor’
  4. Uzm. Dr. Atınç Aksu: Radyoterapide kişiye özel planlama büyük önem taşıyor
  5. 'Orta Doğu Sağlık Turizmi Zirvesi' Ankara'da yapılacak
  6. Doç. Dr. Esin: Kedilerde ölümcül kabul edilen FIP artık tedavi edilebiliyor
  7. 'Birkaç saniyelik cesaret, bir ömür sürecek felçle sonuçlanabilir'
  8. ‘Her miyom ameliyat gerektirmeyebilir’
  9. Bakan Memişoğlu'ndan yerli kalp-akciğer makinesiyle ameliyat olan hastaya ziyaret
  10. 'NATO Zirvesi süresince sağlık hizmetleri tam kapasite devam edecek'

© Copyright 2026

DHA