Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Daha önce 21 kez böbrek taşı operasyonu geçiren hastadan 295 taş çıkarıldı

Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde daha önce 21 kez böbrek taşı ameliyatı olan bir hastadan yapılan operasyonla 295 taş çıkarıldı.

ABONE OL
Ümit OKTAN/AĞRI, (DHA)

Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne müracaat eden Abdurrahman Bulut’un (57) böbreğinde taş olduğu belirlendi. Daha önce açık, perkütan ve endoskopik yöntemlerle toplam 21 kez taş ameliyatı geçiren Bulut’un böbreğinde toplam boyutu yaklaşık 6 santimetreyi bulan çok sayıda taş bulunduğu tespit edildi. Üroloji Uzmanı Operatör Dr. Kayhan Tarım tarafından gerçekleştirilen operasyonda Abdurrahman Bulut’un böbreğindeki 295 taş başarıyla çıkarıldı. Operasyonun ardından hastanın sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.

Sağlık çalışanları çıkan taşlardan Ağrı 04 yazdı.

Diğer Haberler

  1. Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
  2. Uzmanından anne adaylarına yaz tatili uyarıları
  3. ‘HPV aşıları, rahim ağzı kanserine karşı koruma sağlıyor’
  4. Uzm. Dr. Atınç Aksu: Radyoterapide kişiye özel planlama büyük önem taşıyor
  5. 'Orta Doğu Sağlık Turizmi Zirvesi' Ankara'da yapılacak
  6. Doç. Dr. Esin: Kedilerde ölümcül kabul edilen FIP artık tedavi edilebiliyor
  7. 'Birkaç saniyelik cesaret, bir ömür sürecek felçle sonuçlanabilir'
  8. ‘Her miyom ameliyat gerektirmeyebilir’
  9. Bakan Memişoğlu'ndan yerli kalp-akciğer makinesiyle ameliyat olan hastaya ziyaret
  10. 'NATO Zirvesi süresince sağlık hizmetleri tam kapasite devam edecek'

© Copyright 2026

DHA