Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Markalar kampanyalarla pandeminin izlerini siliyor

Mckinsey & Company’nin 2021 araştırmasına göre, pandemi dönemi sonrasında tüketicilerin ‘intikam alışverişi’ yapması bekleniyor. Markalar, özellikle tüketicilerin duygusal beklentilerine hitap ederek gerek Türkiye’de gerekse dünyada pandeminin izlerini silmek için yeni kampanyalar yayınlamaya başladı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)

YENİLEN, EĞLEN, DEVAM ET

DeFacto, yeni kampanyasıyla pandemi döneminin izlerini silmeyi hedefliyor. ‘Yenilen, eğlen, devam et’ diyerek tüketiciye her daim iyi hissettirmeyi hedefleyen marka, yeni reklam filminde de artık evde oturmaktan bunalmış kitleyi yaz mevsiminin başlamasıyla birlikte hareket etmeye çağırıyor. Markanın yeni koleksiyonunun canlı renklerden oluştuğu belirtildi.

Diğer Haberler

  1. Bakan Koca açıkladı; Tıpta ve diş hekimliğinde 'Uzmanlık Eğitimi Müfredatları' güncelleniyor
  2. HEP-SEN Sendikası Genel Başkanı Şimşek: Hemşirelere temsil hakkı verilmeli
  3. “Sağlıklı bir beyin için haftada 3 gün en az 30 dakika egzersiz yapılmalı”
  4. Uzmanı uyardı: Göz alerjisi kornea ülserine yol açabilir
  5. "Tüketiciler, doğal içerikli cilt bakım ürünlerini tercih ediyor"
  6. "Kilo veremiyorsanız sebebi huzursuz bağırsak sendromu olabilir"
  7. Rus hekimlerin ‘kesilmeli’ dediği çocuğun parmağı Türkiye’de kurtarıldı
  8. Uyku Bozuklukları Merkezi’ne yılda 2 bin 500 başvuru
  9. ‘Kronik böbrek hastalığında dengeli beslenme önemli’
  10. “Sağlıklı bir cilt için günde 5-7 porsiyon sebze- meyve tüketilmeli”

© Copyright 2024

DHA