Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Sağlık Bakanlığı: Gemideki 3 Türk vatandaşının numuneleri negatif

Sağlık Bakanlığı, hantavirüs vakası tespit edilen uluslararası seyahat gemisinden tahliye edilen 3 Türk vatandaşından alınan numunelerin negatif çıktığını duyurdu.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan yazılı açıklamada, "Uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan son 3 vatandaşımız ambulans uçak ile ülkemize getirilmiş, yakın takip ve izolasyon süreçleri başlamıştır. Daha önce ülkeye giriş yapan 2 kişide olduğu gibi, bu kişilerden de gerekli numuneler alınmıştır. Sonuçlarının negatif olduğu saptanmış olup; önerilen süre boyunca karantinada tutulacaktır. Sağlık Bakanlığı ekipleri tarafından klinik durumları sürekli değerlendirilmekte ve sağlık durumları yakından takip edilmektedir. Yapılan izlemelerde şu ana kadar 5 kişide herhangi bir klinik belirti veya semptoma rastlanmamıştır. Süreç, bakanlığımız tarafından titizlikle ve yakından takip edilmektedir" denildi.

Diğer Haberler

  1. Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
  2. Uzmanından anne adaylarına yaz tatili uyarıları
  3. ‘HPV aşıları, rahim ağzı kanserine karşı koruma sağlıyor’
  4. Uzm. Dr. Atınç Aksu: Radyoterapide kişiye özel planlama büyük önem taşıyor
  5. 'Orta Doğu Sağlık Turizmi Zirvesi' Ankara'da yapılacak
  6. Doç. Dr. Esin: Kedilerde ölümcül kabul edilen FIP artık tedavi edilebiliyor
  7. 'Birkaç saniyelik cesaret, bir ömür sürecek felçle sonuçlanabilir'
  8. ‘Her miyom ameliyat gerektirmeyebilir’
  9. Bakan Memişoğlu'ndan yerli kalp-akciğer makinesiyle ameliyat olan hastaya ziyaret
  10. 'NATO Zirvesi süresince sağlık hizmetleri tam kapasite devam edecek'

© Copyright 2026

DHA