Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

4 yıl sonra ilk zafer Beşiktaşlı Nesrin Baş'tan

İspanya'da düzenlenen U23 Dünya Güreş Şampiyonası'nda finalde Japon Naruha Matsuyuki'yi 8-0 yenerek kadınlarda 68 kiloda ülkemize altın madalya getiren Nesrin Baş, bu organizasyonda kadınlardaki 4 yıllık şanssızlığımızı da kırmış oldu. 20 yaşındaki Beşiktaşlı güreşçi, 2018'den sonra U23 Dünya Güreş Şampiyonası'nda kadınlarda finale yükselen ve madalya kazanan ilk milli sporcumuz olmayı başardı.

ABONE OL
İstanbul DHA 

YERİ GELDİ SAKALTLANDIM, AĞLADIM AMA PES ETMEDİM, BAŞARDIM

Elde ettiği şampiyonluğun ardından açıklamalarda bulunan Nesrin Baş, "Yeri geldi sakatlandım ağladım ama asla pes etmedim. Bir sürü olumsuzluklar yaşadım ve her seferinde daha çok çalıştım, başarıyı daha çok istedim. Ve sonunda hayallerimi gerçekleştirdim" dedi. Başarılı güreşçi, "Beni bu yolda yalnız bırakmayan başta ailem olmak üzere, her zaman yanımızda olarak bizi destekleyen kulübümüz Beşiktaş'a, benimle bu yolda ter dökerek dualarını esirgemeyen arkadaşlarıma, hocalarıma teşekkür ederim. Emeklerine ve yüreklerine sağlık. İyi ki varsınız" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Aras Kargo, ABD'li smaçör aldı
  2. A Milli Futbol Takımı, Los Angeles’taki ilk antrenmanını yaptı
  3. Cristiano Ronaldo tarihe geçti, Portekiz 5-0’la güldü
  4. Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı
  5. Fenerbahçe Beko’da Khem Birch ve Devon Hall ile yollar ayrıldı
  6. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  7. Fransa - Irak: 3-0
  8. Futbolda lisanslı kulüp sayısı 29'a yükseldi
  9. Arjantin 2’de 2 yaptı, Messi rekor kırdı
  10. A Milli Erkek Basketbol Takımı, Bosna Hersek ve İsviçre maçı hazırlıklarına başladı

© Copyright 2026

DHA