Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

58’inci TSYD Ankara Kupası’nın sahibi Gençlerbirliği oldu

Gençlerbirliği, rakibi Ankaragücü’nü 2-1 mağlup ederek, 58’incisi düzenlenen TSYD Ankara Kupası'nı kazandı.

ABONE OL
Mikail KARAMAN-Batuhan DURNAOĞLU/ANKARA,(DHA)-

Türkiye Spor Yazarları Derneği (TSYD) Ankara Şubesi tarafından 58’incisi düzenlenen TSYD Ankara Kupası'nı Ankaragücü’nü 2-1 mağlup eden Gençlerbirliği kazandı. Gençlerbirliği'nde golleri 16'ncı dakikada Pedro Pereira ile 75'inci dakikada Michal Nalepa kaydetti. Ankaragücü'nde fileleri 60'ıncı dakikada Recep Yiğit Sevinç havalandırdı.







Diğer Haberler

  1. Samsunspor’dan, Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk’ün sözlerine tepki
  2. Türkiye U17 Erkek Basketbol Milli Takımı, Slovenya'yı 87-66 mağlup etti
  3. Güreş festivalinde gerginliğe jandarma müdahale etti
  4. Filenin Efeleri, Belçika'yı 3-0 mağlup etti
  5. Halis Karataş: 100’üncü yıl benim için çok önemliydi
  6. Beşiktaş yeni sezonun açılışını yaptı
  7. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  8. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  9. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  10. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti

© Copyright 2026

DHA