Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

A Milli Kadın Basketbol Takımı, Arjantin'e yenildi

A Milli Kadın Basketbol Takımı, 2026 FIBA Kadınlar Dünya Kupası Elemeleri C Grubu ikinci maçında Arjantin ile karşı karşıya geldi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

 

Turkcell Basketbol Gelişim Merkezi’nde oynanan mücadelenin ilk periyodu 12-12 eşitlikle geçilirken, ay-yıldızlılar devreye 6 sayı farkla önde girdi: 30-24. Üçüncü periyot sonunda milliler 50-44'lük üstünlük yakalarken, son periyotta farkı kapatan Arjantin, parkeden 59-55 galip ayrıldı.

A Milli Kadın Basketbol Takımı, 2026 FIBA Kadınlar Dünya Kupası Elemeleri C Grubu üçüncü maçında 14 Mart Cumartesi günü Japonya ile karşılaşacak.

SALON: Turkcell Basketbol Gelişim Merkezi

HAKEMLER: Petar Pesic, Yevgeniy Mikheyev, Larissa Sales

TÜRKİYE: Kennedy Burke 14, Sevgi Uzun 12, Ayşe Cora 11, Gökşen Fıtık 5, Olcay Çakır Turgut 4, Derin Erdoğan 3, Elif Bayram 2, Şerife Alperi Onar 2, Esra Ural Topuz 2, Sinem Ataş

ARJANTİN: Gretter 16, Burani 12, Cabrera 9, Sicilliano 8, Mungo 8, Chagas 4, Gauna 2, Martinez, Gentinetta, Saravia

1’İNCİ PERİYOT: 12-12

DEVRE: 30-24

3’ÜNCÜ PERİYOT: 50-44

Diğer Haberler

  1. Kayserispor 6 futbolcu ile profesyonel sözleşme imzalandı
  2. Vedat Muriqi: Fenerbahçemizin büyüklüğü başka
  3. Serdal Adalı: Camiamızın sabırsızlıkla beklediği, layık olduğu bir başarıyı hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz
  4. EuroLeague açıkladı; Beşiktaş GAİN de katıldı, yeni sezonda 3 Türk takımı olacak
  5. Beşiktaş GAİN’de, EuroLeague yönetiminin açıklaması için geri sayım
  6. Teknosa, GG Arena ile oyun ekosistemine yönelik yeni organizasyonunu duyurdu
  7. Salih Özcan: Bu takım daha fazlasını hak etti
  8. Vincenzo Montella: Dünya Kupası’na gelmek 24 yıl sürmeyecek, çok daha kısa sürede geleceğiz
  9. Orkun Kökçü: İnşallah gelecekteki turnuvalarda ülkemizi daha güzel bir şekilde gururlandırabiliriz
  10. Türkiye - ABD maçından notlar

© Copyright 2026

DHA