Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

A Milli Kadın Hentbol Takımı, şampiyonaya veda etti

A Milli Hentbol Takımı, EHF Kadınlar 2024 Avrupa Hentbol Şampiyonası A grubu üçüncü ve son maçında İsveç’e 47-19 mağlup olarak, tarihinde ilk kez katıldığı organizasyona veda etti.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Macaristan'ın Debrecen kentindeki Fonix Arena'da oynanan karşılaşmaya Milliler; Merve, Yasemin, Aslı, Elif Sıla, Nur Ceren ve Emine, Döne Gül ilk 7’si ile başladı.

Maça etkili başlayamayan Ay-yıldızlılar, 10. dakikayı 8-3 geride geçti. İsveç kalan bölümlerde farkı açınca devre 25-12 İsveç üstünlüğüyle tamamlandı. İlk yarıda kaleci Yağmur Bembeyaz, rakibine kale alanı dışında yaptığı müdahale sonrasında kırmızı kartla oyun dışı kaldı.

İkinci yarıda da farkı kapatamayan Milliler, karşılaşmayı 47-19’luk skorla kaybetti.

Bu sonuçla Ay-Yıldızlılar, ilk kez katıldığı Avrupa Hentbol Şampiyonası’na ön turdan veda etti.

A Grubu'nda Macaristan 6 puanla grubu lider, İsveç de 4 puanla 2. sırada tamamlayarak Ana Tur maçlarında mücadele etme hakkı elde etti.

Diğer Haberler

  1. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  2. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  3. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  4. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti
  5. 100’üncü Gazi Koşusu’nda bayram havası
  6. A Milli Erkek Basketbol Takımı için medya günü düzenlendi
  7. Göztepe'de yabancı bolluğu
  8. At yarışlarının asırlık efsanesi Gazi Koşusu 'Dalya' diyor
  9. Bursaspor, Lincoln Henrique ile Lewis Baker'ı kadrosuna kattı
  10. Filenin Efeleri, Arjantin’i 2-0’dan dönerek 3-2 mağlup etti

© Copyright 2026

DHA