Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Abdullah Avcı yeniden bordo mavili takımla idmanda

Trabzonspor’da Nenad Bjelica ayrılığı sonrasında görevine geri dönen teknik direktör Abdullah Avcı yönetimindeki bordo mavili takım, Alanyaspor maçı hazırlıklarına başladı.

ABONE OL
Selay SAYKAL/TRABZON,(DHA)-

Süper Lig’in 9’uncu haftasında teknik direktör değişikliği yaşanan Trabzonspor’da, Nenad Bjelica’nın yerine takımın başına geçen Abdullah Avcı eski öğrencileriyle yeniden buluştu. Öğle saatlerinde kente gelen teknik adam, Alanyaspor maçı hazırlıklarıyla ikinci dönemindeki ilk idmanına çıktı.

Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde saat 18.00’de müsabakanın hazırlıklarına başlayan bordo mavililer, antrenmanın ilk bölümünde ısınma koşusu yaptı. Koordinasyon çalışması ve 5'e 2 ile devam eden antrenman geniş alan oyunlarıyla tamamlandı. Trabzonspor’da ülkelerinin milli takımlarında olan futbolcuların yanı sıra tedavisi devam eden Orsic ile bireysel çalışma yapan Pepe takım idmanında yer almadı.

Trabzonspor, sahasında oynayacağı Alanyaspor maçı hazırlıklarına yarın yapılacak antrenmanla devam edecek.





Diğer Haberler

  1. Aras Kargo, Filenin Sultanları'nın başrolde olduğu yeni reklam filmini yayınladı
  2. 14 yaşındaki milli masa tenisçisi Öçal’dan U21 Avrupa Şampiyonası’nda gümüş madalya
  3. İzmirli down sendromlu sporcudan 7 şampiyonluk birden
  4. Red Bull Tahtada Kal etkinliği Antalya’da yapıldı
  5. Göztepe satışlara yönelecek
  6. Milli atletler, takım halinde Balkan Şampiyonu oldu
  7. İbrahim Hacıosmanoğlu: Biz yolda yürüdüklerimizi yolda bulduklarımızla asla değişmeyiz
  8. A Milli Takım’da ABD maçının hazırlıkları sürüyor
  9. Arca Çorum FK, şehir stadını Süper Lig'e hazırlıyor
  10. Filenin Sultanları, Çin’i Ankara’da devirdi

© Copyright 2026

DHA