Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Al-Shabab, Fatih Terim'e veda etti

Suudi Arabistan Ligi takımlarından Al Shabab, teknik direktör Fatih Terim için veda paylaşımı yaptı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Geçtiğimiz günlerde İspanyol teknik adam Imanol Alguacil’i takımın başına getiren Suudi Arabistan Ligi takımlarından Al Shabab, sözleşmesi sona eren Fatih Terim'e yayımladığı video kliple veda etti. Al Shabab’dan 71 yaşındaki tecrübeli teknik adam için yapılan veda paylaşımında, “Birçok teknik direktör takımdan geçer, ancak çok azı saha sınırlarını aşan bir iz bırakır. Terim, varlığı ve ahlakıyla güzel bir iz bırakan bir teknik direktörün mükemmel bir örneğiydi İmparator Fatih Terim'e güzel izi için teşekkürler” ifadelerine yer verildi.

Fatih Terim, Al Shabab yönetiminde 23 maça çıkarken; 12 galibiyet, 4 beraberlik ve 7 mağlubiyet aldı. Al Shabab, sezonu ise 60 puanla 6'ncı sırada bitirdi.

 

 

 

 

 

Diğer Haberler

  1. A Milli Futbol Takımı, Los Angeles’taki ilk antrenmanını yaptı
  2. Cristiano Ronaldo tarihe geçti, Portekiz 5-0’la güldü
  3. Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı
  4. Fenerbahçe Beko’da Khem Birch ve Devon Hall ile yollar ayrıldı
  5. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  6. Fransa - Irak: 3-0
  7. Futbolda lisanslı kulüp sayısı 29'a yükseldi
  8. Arjantin 2’de 2 yaptı, Messi rekor kırdı
  9. A Milli Erkek Basketbol Takımı, Bosna Hersek ve İsviçre maçı hazırlıklarına başladı
  10. Dirk Kuyt, Fenerbahçe için İstanbul'da

© Copyright 2026

DHA