Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Ali Koç'tan Mehmet Sepil'e başkan yardımcılığı teklifi geldi

Kulüpler Birliği Vakfı'nın dün gerçekleşen toplantısında Fenerbahçe Başkanı Ali Koç yeniden başkanlığa seçilirken, Göztepe Onursal Başkanı Mehmet Sepil de yönetim kurulunda yer aldı. Ali Koç, Mehmet Sepil'e başkan yardımcılığı teklifini sundu. Onursal Başkan Mehmet Sepil ise Ali Koç'un başkan yardımcılığı teklifini teşekkür edip kabul etmedi. Ali Koç yaptığı açıklamada, "İnşallah hep beraber yeni federasyonla iyi işler yapabiliriz. Yeni gelen federasyon başkanı İbrahim Bey ve ekibine de hayırlı uğurlu olsun. Bizler de Kulüpler Birliği olarak yeni federasyona destek olmamız gerekir" dedi.

ABONE OL
İZMİR, (DHA)-

 

 

Diğer Haberler

  1. Cristiano Ronaldo tarihe geçti, Portekiz 5-0’la güldü
  2. Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı
  3. Fenerbahçe Beko’da Khem Birch ve Devon Hall ile yollar ayrıldı
  4. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  5. Fransa - Irak: 3-0
  6. Futbolda lisanslı kulüp sayısı 29'a yükseldi
  7. Arjantin 2’de 2 yaptı, Messi rekor kırdı
  8. A Milli Erkek Basketbol Takımı, Bosna Hersek ve İsviçre maçı hazırlıklarına başladı
  9. Dirk Kuyt, Fenerbahçe için İstanbul'da
  10. Süper Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri belli oldu

© Copyright 2026

DHA