Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Aliağa Petkimspor Avrupa'da son 16'da

FIBA Avrupa Kupası C Grubu'ndaki son maçında Romanya'da CSM Oradea'ya 77-71 mağlup olan Aliağa Petkimspor, liderliği rakibine kaptırmasına rağmen 2'nci sırayı alan en iyi 6 takım arasında yer alarak son 16 turuna adını yazdırdı. İzmir temsilcisi gruplarını 2'ncilikle bitiren 10 takım arasındaki sıralamada 3'üncü sırayı alarak 2'nci tur biletini kaptı. Petkimspor'un yeni rakipleri de belli oldu.

ABONE OL
Mustafa KÖPRÜLÜ / İZMİR, (DHA)

Aliağa Petkimspor, bir üst turda N Grubu'nda yer aldı. İzmir ekibinin yeni rakipleri Dinamo Sassari (İtalya), Zaragoza (İspanya), Peristeri (Yunanistan) oldu. Aralık ayında başlaması planlanan 2'nci turda grup maçları sonunda ilk 2'de yer alacak 8 takım çeyrek finale yükselecek. Petkimspor, "Tarihimizde ilk kez katıldığımız FIBA Avrupa Kupası'nda 2'nci turda yola devam ediyoruz" mesajı paylaştı.

Diğer Haberler

  1. Samsunspor’dan, Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk’ün sözlerine tepki
  2. Türkiye U17 Erkek Basketbol Milli Takımı, Slovenya'yı 87-66 mağlup etti
  3. Güreş festivalinde gerginliğe jandarma müdahale etti
  4. Filenin Efeleri, Belçika'yı 3-0 mağlup etti
  5. Halis Karataş: 100’üncü yıl benim için çok önemliydi
  6. Beşiktaş yeni sezonun açılışını yaptı
  7. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  8. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  9. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  10. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti

© Copyright 2026

DHA