Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Bak Sırbistanlı mevkidaşı Memic’i İstanbul’da ağırladı

Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Osman Aşkın Bak, Sırbistan Turizm ve Gençlik Bakanı Hüseyin Memiç ile İstanbul’da bir araya geldi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Gençlik ve Spor Bakanlığı İstanbul Taksim Ofisi’nde gerçekleşen görüşmede, Türkiye ile Sırbistan arasında gençlik alanındaki iş birlikleri değerlendirildi, ortak çalışma alanları konusunda görüş alışverişinde bulunuldu.

Bakan Bak, Hüseyin Memiç’i Türkiye'de ağırlamaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, gençlerin iki ülke arasındaki karşılıklı ziyaretlerinin, bilgi ve tecrübe paylaşımlarının önemini vurguladı.

Sırbistan Turizm ve Gençlik Bakanı Hüseyin Memiç de Bakan Bak’a teşekkür ederek, ülkeler arası işbirliğini daha da güçlendirmek istediklerini ifade etti.



Diğer Haberler

  1. Bu maçtaki futbolcular, hakemler ve gözlemci kadın
  2. Karşıyaka'nın 100 yıllık gururu
  3. Fenerbahçe’ye Düzce’de coşkulu karşılama
  4. Göztepe'de Dennis'e Premier Lig takımı talip oldu
  5. Aras Kargo, ABD'li smaçör aldı
  6. A Milli Futbol Takımı, Los Angeles’taki ilk antrenmanını yaptı
  7. Cristiano Ronaldo tarihe geçti, Portekiz 5-0’la güldü
  8. Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı
  9. Fenerbahçe Beko’da Khem Birch ve Devon Hall ile yollar ayrıldı
  10. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu

© Copyright 2026

DHA