Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Bak Süper Kupa Şampiyonu Fenerbahçe’yi tebrik etti

Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Osman Aşkın Bak, Turkcell Süper Kupa 2025 final maçında rakibi Galatasaray’ı yenerek şampiyon olan Fenerbahçe’yi yayımladığı mesajla kutladı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Osman Aşkın Bak, Turkcell Süper Kupa 2025 final maçında rakibi Galatasaray’ı yenerek şampiyon olan Fenerbahçe için tebrik mesajı yayımladı.

Bakan Bak, tebrik mesajında şu ifadelere yer verdi:

“İstanbul Atatürk Olimpiyat Stadı’nda oynanan Turkcell Süper Kupa 2025 final maçında rakibi Galatasaray’ı mağlup ederek Süper Kupa’yı kazanan Fenerbahçe’yi kutluyorum. Sarı lacivertli ekibin başarısında emeği geçen futbolcuları, teknik heyeti, yönetimi ve taraftarlarını tebrik ediyorum. Bu sene yeni formatıyla bize büyük heyecan yaşatan, dörtlü final organizasyonunda mücadele eden Galatasaray, Trabzonspor ve Samsunspor’a da teşekkürlerimi sunuyorum.”

Diğer Haberler

  1. Fenerbahçe, Topuk Yaylası'nda hazırlıklarını sürdürüyor
  2. Aziz Yıldırım, Fenerbahçe’nin kamp yaptığı Topuk Yaylası’na geldi
  3. A Milli Futbol Takımı, yurda döndü
  4. Mahzaroğlu Baja Şampiyonası Bolu'da start aldı
  5. Amedspor, Ermal Krasniqi'yi kadrosuna kattı
  6. Kayserispor 6 futbolcu ile profesyonel sözleşme imzalandı
  7. Vedat Muriqi: Fenerbahçemizin büyüklüğü başka
  8. Serdal Adalı: Camiamızın sabırsızlıkla beklediği, layık olduğu bir başarıyı hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz
  9. EuroLeague açıkladı; Beşiktaş GAİN de katıldı, yeni sezonda 3 Türk takımı olacak
  10. Beşiktaş GAİN’de, EuroLeague yönetiminin açıklaması için geri sayım

© Copyright 2026

DHA