Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Bak’tan milli taekwondocular için tebrik mesajı

Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Osman Aşkın Bak, Sırbistan’da düzenlenen Avrupa Taekwondo Şampiyonası’nın ilk gününde 1 altın ve 3 gümüş madalya kazanan milli sporcular için tebrik mesajı yayımladı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Bakan Bak tebrik mesajında şu ifadelere yer verdi:

“Sırbistan’ın başkenti Belgrad’da düzenlenen Avrupa Taekwondo Şampiyonası’nda 54 kiloda altın madalya kazanarak Avrupa Şampiyonu olan Furkan Ubeyde Çamoğlu’nu kutluyorum. Müsabakalarda gümüş madalya kazanarak Avrupa ikincisi olan; 63 kiloda Hakan Reçber, kadınlar 49 kiloda Merve Dinçel Kavurat ve 73 kiloda Sude Yaren Uzunçavdar’ı da tebrik ediyorum. Avrupa Taekwondo Şampiyonası’nda mücadele edecek tüm sporcularımıza başarılar diliyorum.”

Diğer Haberler

  1. TOFAŞ, ABD'li guard Zach Nutall'ı transfer etti
  2. Kuşadası'nda Galatasaraylı taraftarlardan Yaşar Kaptan'a büyük vefa
  3. Fenerbahçe Beko'da dört ayrılık birden
  4. Milli takım, UIPM Pentatlon Dünya Kupası’nda final oynayacak
  5. Yüksel Yıldırım: 5 futbolcu ile görüştük ancak henüz biten bir transfer yok
  6. Mauricio Pochettino: Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz
  7. Kenan Yıldız: Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum
  8. Vincenzo Montella: Bu oyuncular geleceğimiz, onlara saygı gösterelim
  9. A Milli Futbol Takımı, ABD maçının hazırlıklarını tamamladı
  10. Türkiye Baja Şampiyonası’nın 3’üncü ayağı Bolu’da başlıyor

© Copyright 2026

DHA