Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Kasapoğlu: Galatasaray camiasını gönülden tebrik ediyorum

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Spor Toto Süper Lig'de 2022-2023 sezonu şampiyonu olan Galatasaray'ı tebrik etti.

ABONE OL
Alper ŞAŞMAZ/ANKARA, (DHA)-

Eryaman Stadı’ndaki MKE Ankaragücü - Galatasaray maçının ardından çıkışta basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Bakan Kasapoğlu, "Bu akşam oynanan maç neticesinde Galatasaray şampiyonluğu göğüsledi. Galatasaray camiasının tüm ekibini ve taraftarını gönülden tebrik ediyorum. Rekabet dolu bir lig, bu lige renk kazandıran tüm takımlarımızı kutluyorum. Spor demek dostluk demek, kardeşlik demek, birlik beraberlik demek. İnanıyorum ki sporun bu ruhunu önümüzdeki süreçte de futbolda tüm branşlarda daha yukarılara taşırız. Tabii lig devam edecek, diğer noktada play off mücadeleleri var. Tüm takımlara başarılar diliyorum. Tabii ki ülkemizi Avrupa'da temsil edecek takımlara, ayrıca başarılar diliyorum. İnşallah ülkemizi en güzel şekilde temsil etsinler. Ve tabii ki spordaki başarımız, spordaki çıtamız yukarılara doğru tırmansın" dedi.

Diğer Haberler

  1. TOFAŞ, ABD'li guard Zach Nutall'ı transfer etti
  2. Kuşadası'nda Galatasaraylı taraftarlardan Yaşar Kaptan'a büyük vefa
  3. Fenerbahçe Beko'da dört ayrılık birden
  4. Milli takım, UIPM Pentatlon Dünya Kupası’nda final oynayacak
  5. Yüksel Yıldırım: 5 futbolcu ile görüştük ancak henüz biten bir transfer yok
  6. Mauricio Pochettino: Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz
  7. Kenan Yıldız: Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum
  8. Vincenzo Montella: Bu oyuncular geleceğimiz, onlara saygı gösterelim
  9. A Milli Futbol Takımı, ABD maçının hazırlıklarını tamamladı
  10. Türkiye Baja Şampiyonası’nın 3’üncü ayağı Bolu’da başlıyor

© Copyright 2026

DHA