Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Kasapoğlu'ndan Fenerbahçe Beko'ya tebrik mesajı

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, ING Basketbol Süper Ligi Play-Off Final Serisi'nde Anadolu Efes'i 3-1'le geçerek 2021-2022 sezonunun şampiyonu olan Fenerbahçe Beko için tebrik mesajı yayımladı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)

Bakan Kasapoğlu, mesajında şu ifadelere yer verdi: "İstanbul'da, Sinan Erdem Spor Salonu'nda oynanan ve iki güzide kulübümüzün karşı karşıya geldiği ING Basketbol Süper Ligi Play-Off Final Serisi'nde Anadolu Efes'i yenerek 2021-2022 sezonunun şampiyonu olan Fenerbahçe Beko'yu kutluyorum. Şampiyonlukta emeği geçen oyuncuları, teknik heyeti, yönetimi ve sarı lacivertli camiayı tebrik ediyorum. Fenerbahçe Beko'ya başarılar diliyor, Anadolu Efes'i de finaldeki mücadelesinden dolayı kutluyorum."

Diğer Haberler

  1. Türkiye Baja Şampiyonası’nın 3’üncü ayağı Bolu’da başlıyor
  2. Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına başladı
  3. Galatasaray Divan Kurulu Haziran Ayı Olağan Toplantısı RAMS Park’ta gerçekleştirildi
  4. Dirk Kuyt, Fenerbahçe’ye yardımcı antrenör olarak geri döndü
  5. Filenin Efeleri, VNL’de Çin’i 3-0 yendi
  6. Fenerbahçe'de, Diego Carlos sağlık kontrolüne katılmadı
  7. Los Angeles’in kalbinde Türkiye tanıtılıyor
  8. Tarsus’ta köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası
  9. Samsunspor'da kombine satışları taraftar etkinliğiyle başladı
  10. Fenerbahçe, Amara Diouf ile 5 yıllık sözleşme imzaladı

© Copyright 2026

DHA