Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Memişoğlu, Beşiktaş Kulübü Başkanı Adalı’yı kabul etti

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Beşiktaş Kulübü Başkanı Serdar Adalı’yı bakanlıkta kabul etti.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

Bakan Memişoğlu, Beşiktaş Kulübü Başkanı Serdar Adalı ile bakanlıkta gerçekleştirdiği görüşmeye ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda "Nazik ziyaretleri için teşekkür ediyorum. Kıymetli camiamıza ve sporcularımıza yeni sezonda başarılar diliyorum" ifadelerini kullandı.

Adalı, Bakan Memişoğlu'na 53 numaralı ve isminin yazdığı Beşiktaş forması hediye etti.

Diğer Haberler

  1. Filenin Efeleri, Belçika'yı 3-0 mağlup etti
  2. Halis Karataş: 100’üncü yıl benim için çok önemliydi
  3. Beşiktaş yeni sezonun açılışını yaptı
  4. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  5. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  6. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  7. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti
  8. 100’üncü Gazi Koşusu’nda bayram havası
  9. A Milli Erkek Basketbol Takımı için medya günü düzenlendi
  10. Göztepe'de yabancı bolluğu

© Copyright 2026

DHA