Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Yerlikaya: Trabzonspor-Fenerbahçe maçı sonrası yaşananlar ile ilgili soruşturma başlatılmıştır

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Trabzonspor-Fenerbahçe maçı sonrası gerçekleşen olaylar ile ilgili inceleme başlatıldığını ve sahaya inen seyircilerin kimlik belirleme süreçlerinin başlatıldığını bildirdi.

ABONE OL
Kadircan GÜLER/ANKARA, (DHA)

Bakan Yerlikaya, Trabzonspor-Fenerbahçe maçı sonrası yaşanan olaylar ile ilgili soruşturma başlatıldığını sosyal medya hesabından duyurdu. Yerlikaya sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Bu akşam oynanan Trabzonspor Fenerbahçe futbol karşılaşması sonrası sahaya giren seyircilerle ilgili kimlik belirleme çalışmaları ve maç sonu yaşanan olaylarla ilgili soruşturma derhal başlatılmıştır. Spor, her şeyden önce centilmenliktir. Futbol sahalarında şiddet olaylarının yaşanması asla kabul edilemez. Gelişmelerden kamuoyu bilgilendirilecektir" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Red Bull Tahtada Kal etkinliği Antalya’da yapıldı
  2. Göztepe satışlara yönelecek
  3. Milli atletler, takım halinde Balkan Şampiyonu oldu
  4. İbrahim Hacıosmanoğlu: Biz yolda yürüdüklerimizi yolda bulduklarımızla asla değişmeyiz
  5. A Milli Takım’da ABD maçının hazırlıkları sürüyor
  6. Arca Çorum FK, şehir stadını Süper Lig'e hazırlıyor
  7. Filenin Sultanları, Çin’i Ankara’da devirdi
  8. Trabzonspor'un genç yıldızı Oulai, Dünya Kupası'nda göz kamaştırdı
  9. Göztepe’nin golcü tercihi yine Brezilya oldu
  10. Zafer Aktaş'tan Merkezefendi açıklaması

© Copyright 2026

DHA