Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Barcelona, Xavi’nin gelecek sezon takımın başında olmayacağını açıkladı

Barcelona Başkanı Joan Laporta, teknik direktör Xavi Hernandez’in sezon sonunda takımdan ayrılacağını açıkladı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)

Barcelona, teknik direktör Xavi Hernandez’in pazar günü oynanacak Sevilla maçından sonra takımdan ayrılacağını duyurdu. La Liga ekibinin Xavi için yayınladığı veda mesajında, "Xavi'ye teknik direktör olarak yaptığı çalışmaların yanı sıra oyuncu ve takım kaptanı olarak eşsiz kariyeri için teşekkür ediyor ve ona gelecekte başarılar diliyoruz" ifadelerine yer verildi. Öte yandan Barcelona'nın yeni teknik direktörünü kısa süre içerisinde açıklaması bekleniyor.

XAVI, 141 MAÇTA 89 GALİBİYET ALDI

44 yaşındaki İspanyol teknik adam, Barcelona'nın başında 141 resmi maça çıktı ve bu maçların 89'unda galibiyet sevinci yaşadı. Barcelona, Xavi yönetiminde 23 maçta sahadan beraberlikle ayrılırken; 29 karşılaşmada ise rakiplerine mağlup oldu. 2021 yılının Kasım ayında göreve gelen Xavi, Barcelona ile 2022-23 yılında İspanya LaLiga şampiyonluğu ve İspanya Süper Kupa sevinci yaşadı.

Diğer Haberler

  1. Milli takım, UIPM Pentatlon Dünya Kupası’nda final oynayacak
  2. Yüksel Yıldırım: 5 futbolcu ile görüştük ancak henüz biten bir transfer yok
  3. Mauricio Pochettino: Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz
  4. Kenan Yıldız: Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum
  5. Vincenzo Montella: Bu oyuncular geleceğimiz, onlara saygı gösterelim
  6. A Milli Futbol Takımı, ABD maçının hazırlıklarını tamamladı
  7. Türkiye Baja Şampiyonası’nın 3’üncü ayağı Bolu’da başlıyor
  8. Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına başladı
  9. Galatasaray Divan Kurulu Haziran Ayı Olağan Toplantısı RAMS Park’ta gerçekleştirildi
  10. Dirk Kuyt, Fenerbahçe’ye yardımcı antrenör olarak geri döndü

© Copyright 2026

DHA