Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Beşiktaş, Adana Demirspor maçının hazırlıklarına devam etti

Beşiktaş, Süper Lig’in 16’ncı haftasında Adana Demirspor ile deplasmanda oynayacağı maçın hazırlıklarını bu akşam yaptığı antrenmanla sürdürdü.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde teknik sorumlu Serdar Topraktepe yönetiminde yapılan antrenman, kondisyon ve taktik çalışmasıydı. Isınma koşuları, pas ve 5’e 2 çalışmasıyla başlayan antrenman, dar alanda oynanan çift kale maçla sona erdi.

Öte yandan Bodo/Glimt maçında forma giyen oyuncular salonda rejenerasyon çalışması yaparak günü tamamladılar.

Siyah-beyazlı ekip, Adana Demirspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını yarın saat 11.30’da yapacağı antrenmanla tamamlayacak ve saat 17.00’de Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan özel uçakla Adana’ya gidecek.




Diğer Haberler

  1. Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11'inci sezonunda Galatasaray ve Trabzonspor yer alacak
  2. Fenerbahçe günü çift antrenmanla tamamladı
  3. TOFAŞ, ABD'li guard Zach Nutall'ı transfer etti
  4. Kuşadası'nda Galatasaraylı taraftarlardan Yaşar Kaptan'a büyük vefa
  5. Fenerbahçe Beko'da dört ayrılık birden
  6. Milli takım, UIPM Pentatlon Dünya Kupası’nda final oynayacak
  7. Yüksel Yıldırım: 5 futbolcu ile görüştük ancak henüz biten bir transfer yok
  8. Mauricio Pochettino: Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz
  9. Kenan Yıldız: Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum
  10. Vincenzo Montella: Bu oyuncular geleceğimiz, onlara saygı gösterelim

© Copyright 2026

DHA