Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Beşiktaş, Antalya kampında ilk antrenmanını yaptı

Beşiktaş, Dünya Kupası nedeniyle liglere verilen arada hazırlıklarını sürdürmek için gittiği Antalya kampında ilk çalışmasını gerçekleştirdi.

ABONE OL
ANTALYA, (DHA) -

 

Teknik direktör Şenol Güneş yönetiminde yapılan kondisyon ve taktik çalışması şeklindeki antrenman, yaklaşık 1.5 saat sürdü. İdman; ısınma koşuları, istasyon koşuları ve stretching çalışmasıyla başladı. 5’e 2 pas çalışmasıyla devam eden antrenman, taktik çalışmayla sona erdi. Gerçekleştirilen antrenmanı Asbaşkan Emre Kocadağ ile Beşiktaş Futbol A.Ş. Genel Müdürü ve Sportif Direktörü Ceyhun Kazancı da takip etti, 

Siyah-beyazlılar, Antalya kampındaki hazırlıklarına yarın yapacağı çift antrenmanla devam edecek.

 

Diğer Haberler

  1. Tarsus’ta köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası
  2. Samsunspor'da kombine satışları taraftar etkinliğiyle başladı
  3. Fenerbahçe, Amara Diouf ile 5 yıllık sözleşme imzaladı
  4. Fenerbahçe Spor Kulübü A Takımı futbolcuları Medicana’da sağlık kontrolünden geçti
  5. Bu maçtaki futbolcular, hakemler ve gözlemci kadın
  6. Karşıyaka'nın 100 yıllık gururu
  7. Fenerbahçe’ye Düzce’de coşkulu karşılama
  8. Göztepe'de Dennis'e Premier Lig takımı talip oldu
  9. Aras Kargo, ABD'li smaçör aldı
  10. A Milli Futbol Takımı, Los Angeles’taki ilk antrenmanını yaptı

© Copyright 2026

DHA