Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Beşiktaş, Göztepe maçının hazırlıklarına başladı

Beşiktaş Süper Lig'in 23'üncü haftasında Göztepe ile oynayacağı karşılaşmanın hazırlıklarına, iki günlük iznin ardından bu sabah BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla başladı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)

Teknik direktör Sergen Yalçın yönetiminde yapılan antrenman, kondisyon ve taktik çalışmasıydı. Isınma koşularıyla başlayan idman, pas çalışmasının ardından dar alanda oynanan çift kale maçlarla sona erdi.

Siyah-beyazlılar, yarın saat 15.00’te yapacağı antrenmanla Göztepe maçının hazırlıklarına devam edecek.

Diğer Haberler

  1. Bu maçtaki futbolcular, hakemler ve gözlemci kadın
  2. Karşıyaka'nın 100 yıllık gururu
  3. Fenerbahçe’ye Düzce’de coşkulu karşılama
  4. Göztepe'de Dennis'e Premier Lig takımı talip oldu
  5. Aras Kargo, ABD'li smaçör aldı
  6. A Milli Futbol Takımı, Los Angeles’taki ilk antrenmanını yaptı
  7. Cristiano Ronaldo tarihe geçti, Portekiz 5-0’la güldü
  8. Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı
  9. Fenerbahçe Beko’da Khem Birch ve Devon Hall ile yollar ayrıldı
  10. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu

© Copyright 2026

DHA