Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Beşiktaş Kulübü Olağan İdari ve Mali Genel Kurul Toplantısı başladı

Beşiktaş Kulübü'nün olağan idari ve mali genel kurulu başladı.

ABONE OL
Metin ARSLANCAN-Ali DANAŞ/İSTANBUL, (DHA) –

 

BJK Emlakjet Spor Kompleksi'nde gerçekleştirilen genel kurul toplantısında divan başkanlığına Serdar Keskin seçildi.

Kongrede yönetim kurulu adına idari ve mali faaliyetlerle ilgili raporların okunmasının ardından 1 Ocak-31 Aralık 2022 ile 1 Ocak-31 Mayıs 2023 dönemleri idari ve mali bakımdan siyah-beyazlı üyelerin oylarına sunulacak.

Toplantıda, faaliyet ve denetim raporlarının aktarılmasının ardından görüşmelere başlanacak.

Başkan Ahmet Nur Çebi'nin genel kurulda veda konuşması yapması beklenirken, başkan adayları Serdal Adalı ve Hasan Arat söz istemeleri durumunda genel kurula hitap edecekler.

Öte yandan kongre üyelerinin toplantıya ulaşımlarını kolaylaştırmak için İstanbul'un çeşitli semtlerinden BJK Emlakjet (Akatlar) Spor Kompleksi'ne servisler kaldırıldı. 

 

 

Diğer Haberler

  1. Milli takım, UIPM Pentatlon Dünya Kupası’nda final oynayacak
  2. Yüksel Yıldırım: 5 futbolcu ile görüştük ancak henüz biten bir transfer yok
  3. Mauricio Pochettino: Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz
  4. Kenan Yıldız: Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum
  5. Vincenzo Montella: Bu oyuncular geleceğimiz, onlara saygı gösterelim
  6. A Milli Futbol Takımı, ABD maçının hazırlıklarını tamamladı
  7. Türkiye Baja Şampiyonası’nın 3’üncü ayağı Bolu’da başlıyor
  8. Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına başladı
  9. Galatasaray Divan Kurulu Haziran Ayı Olağan Toplantısı RAMS Park’ta gerçekleştirildi
  10. Dirk Kuyt, Fenerbahçe’ye yardımcı antrenör olarak geri döndü

© Copyright 2026

DHA