Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Beşiktaş, Rashica’yı İstanbul’a getirdi

Beşiktaş’ın transfer görüşmelerine başlandığını açıkladığı Milot Rashica, İstanbul’a geldi.

ABONE OL
ALİ DANAŞ / İSTANBUL,(DHA)-

Beşiktaş’ta transfer çalışmaları devam ediyor. Siyah-beyazlılar, geçtiğimiz sezon kiralık olarak Galatasaray’da forma giyen Kosovalı kanat oyuncusu Milot Rashica’yı kadrosuna katmaya hazırlanıyor. 27 yaşındaki kanat oyuncusu, İngiltere’nin Norwich şehrinden kalkan özel uçakla İstanbul’a geldi. Rashica’yı taşıyan uçak gece 02.30 sıralarında Atatürk Havalimanı Genel Havacılık Terminali’ne indi. Rashica’yı havalimanında Beşiktaş Asbaşkanı Emre Kocadağ ve yönetim kurulu üyeleri ve az sayıda Beşiktaş taraftarı karşıladı.

Kosovalı oyuncu, havalimanına kendisini karşılaşmaya gelen Beşiktaş taraftarlarına üçlü çektirdi. Rashica, "Burada olduğum için mutlu ve heyecanlıyım" ifadelerini kullandı. 

Rashica’nın yarın sağlık kontrollerinden geçmesi, ardından da kendisini siyah-beyazlı renklere bağlayan sözleşmeye imza atması bekleniyor.

Diğer Haberler

  1. Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11'inci sezonunda Galatasaray ve Trabzonspor yer alacak
  2. Fenerbahçe günü çift antrenmanla tamamladı
  3. TOFAŞ, ABD'li guard Zach Nutall'ı transfer etti
  4. Kuşadası'nda Galatasaraylı taraftarlardan Yaşar Kaptan'a büyük vefa
  5. Fenerbahçe Beko'da dört ayrılık birden
  6. Milli takım, UIPM Pentatlon Dünya Kupası’nda final oynayacak
  7. Yüksel Yıldırım: 5 futbolcu ile görüştük ancak henüz biten bir transfer yok
  8. Mauricio Pochettino: Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz
  9. Kenan Yıldız: Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum
  10. Vincenzo Montella: Bu oyuncular geleceğimiz, onlara saygı gösterelim

© Copyright 2026

DHA