Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bright Osayi-Samuel, Fenerbahçe'ye veda etti

İngiltere Championship ekiplerinden Birmingham City'ye transfer olan Bright Osayi-Samuel, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla sarı-lacivertli kulübe veda etti.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

27 yaşındaki Nijeryalı futbolcu paylaşımında şu ifadelere yer verdi:

"Sarı-lacivertli formayı giydiğim ilk günden beri sizin tutkunuzu, gururunuzu ve sarsılmaz desteğinizi hissettim. Beraber galibiyetler, mücadeleler ve sonsuza kadar benimle kalacak anılar yaşadık. Takım arkadaşlarıma, hocalarıma, teknik ekibe ve sağlık ekibine bana güvendiği, yol gösterdiği ve desteklediği için teşekkür ederim. Arka planda kalan herkese de bu eğlenceli yolculuk için teşekkür ederim. Sanki sizden biriymişim gibi beni kucakladığınız için teşekkür ederim. Tüm kalbimle minnettar olarak ve derin bir sevgiyle buradan ayrılıyorum. Fenerbahçe'ye başarılar diliyorum ve bu sezon şampiyon olacaklarını biliyorum. Bu bir veda değil. Sonra görüşürüz."

 

 

Diğer Haberler

  1. Cristiano Ronaldo tarihe geçti, Portekiz 5-0’la güldü
  2. Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı
  3. Fenerbahçe Beko’da Khem Birch ve Devon Hall ile yollar ayrıldı
  4. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  5. Fransa - Irak: 3-0
  6. Futbolda lisanslı kulüp sayısı 29'a yükseldi
  7. Arjantin 2’de 2 yaptı, Messi rekor kırdı
  8. A Milli Erkek Basketbol Takımı, Bosna Hersek ve İsviçre maçı hazırlıklarına başladı
  9. Dirk Kuyt, Fenerbahçe için İstanbul'da
  10. Süper Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri belli oldu

© Copyright 2026

DHA