Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Fenerbahçe Beko'yu tebrik etti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ING Basketbol Süper Ligi'nde şampiyonluğa ulaşan Fenerbahçe Beko'yu tebrik etti.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)

Erdoğan'ın sosyal medya hesabı üzerinden paylaştığı mesajda şu ifadeler yer aldı: "ING Basketbol Süper Ligi şampiyonu olan  Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı ile taraftarlarını ve Fenerbahçe camiasını en kalbî duygularımla tebrik ediyorum."

 

Diğer Haberler

  1. Türkiye Baja Şampiyonası’nın 3’üncü ayağı Bolu’da başlıyor
  2. Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına başladı
  3. Galatasaray Divan Kurulu Haziran Ayı Olağan Toplantısı RAMS Park’ta gerçekleştirildi
  4. Dirk Kuyt, Fenerbahçe’ye yardımcı antrenör olarak geri döndü
  5. Filenin Efeleri, VNL’de Çin’i 3-0 yendi
  6. Fenerbahçe'de, Diego Carlos sağlık kontrolüne katılmadı
  7. Los Angeles’in kalbinde Türkiye tanıtılıyor
  8. Tarsus’ta köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası
  9. Samsunspor'da kombine satışları taraftar etkinliğiyle başladı
  10. Fenerbahçe, Amara Diouf ile 5 yıllık sözleşme imzaladı

© Copyright 2026

DHA