Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Deaflympics’te Milli güreşçiler 1 gümüş 2 bronz madalya kazandı

Japonya’nın başkenti Tokyo’da devam eden İşitme Engelliler 25’inci Yaz Olimpiyatları’nda (Deaflympics) Türkiye İşitme Engelliler A Milli Grekoromen Güreş Takımı günü, 1 gümüş 2 bronz madalya ile tamamladı.

ABONE OL
ERCAN ATA / ANKARA, (DHA)-

General Gymnasium Salonu'nda başlayan güreş müsabakalarında mindere çıkan Grekoromen Milli Takımı 3 madalya kazandı. Madalya müsabakalarında ilk olarak mindere 60 kg’da Şenol Aydın çıktı. Çekişmeli geçen maçta Aydın, Kırgız rakibi Zhumakadyrov’a 5–2 yenilerek olimpiyat ikincisi olarak gümüş madalyada kazandı.

3’üncülük maçında 87 kg’da mücadele eden Ahmet Talha Kacur, hızlı başladığı maçta Kübalı Rodriguez Montejo’i 30 saniyede teknik üstünlükle (8-0) yenerek bronz madalyanın sahibi oldu. 67 kg’da repesaj maçını kazanarak bronz madalya için mindere çıkan Kadir Kuş da Kübalı Plutin Castıllo karşısında maçın tamamında üstün mücadele etti ve 10 – 1’lik skorla rakibini yenip olimpiyat üçüncüsü oldu.





Diğer Haberler

  1. Beşiktaş yeni sezonun açılışını yaptı
  2. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  3. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  4. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  5. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti
  6. 100’üncü Gazi Koşusu’nda bayram havası
  7. A Milli Erkek Basketbol Takımı için medya günü düzenlendi
  8. Göztepe'de yabancı bolluğu
  9. At yarışlarının asırlık efsanesi Gazi Koşusu 'Dalya' diyor
  10. Bursaspor, Lincoln Henrique ile Lewis Baker'ı kadrosuna kattı

© Copyright 2026

DHA