Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Eğirdir'de şampiyon Fenerbahçe     

Isparta’nın Eğirdir ilçesinde düzenlenen Optimist Türkiye Şampiyonası'nda Fenerbahçe Spor Kulübü Yelken Şubesi şampiyon oldu.

ABONE OL
Kemal ERBEN/EĞİRDİR, (DHA) -

 

Eğirdir'de düzenlenen Türkiye Yelken Federasyonu'nun faaliyet takviminde yer alan Optimist Türkiye Şampiyonası'na, 9-15 yaş aralığındaki sporculardan 11 takım katıldı. Fenerbahçe Spor Kulübü Yelken Şubesi, 4 gün süren organizasyonda birinci olurken, ikinci Era Bodrum Yelken Spor Kulübü ve üçüncü Yalıkavak Yelken Kulübü oldu. En centilmen takım unvanını İskenderun Yelken Kulübü aldı. Fenerbahçe, Avrupa Optimist Takım Şampiyonası'na katılmaya hak kazandı. Organizasyon düzenlenen ödül töreniyle sona erdi.

 

Diğer Haberler

  1. Milli takım, UIPM Pentatlon Dünya Kupası’nda final oynayacak
  2. Yüksel Yıldırım: 5 futbolcu ile görüştük ancak henüz biten bir transfer yok
  3. Mauricio Pochettino: Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz
  4. Kenan Yıldız: Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum
  5. Vincenzo Montella: Bu oyuncular geleceğimiz, onlara saygı gösterelim
  6. A Milli Futbol Takımı, ABD maçının hazırlıklarını tamamladı
  7. Türkiye Baja Şampiyonası’nın 3’üncü ayağı Bolu’da başlıyor
  8. Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına başladı
  9. Galatasaray Divan Kurulu Haziran Ayı Olağan Toplantısı RAMS Park’ta gerçekleştirildi
  10. Dirk Kuyt, Fenerbahçe’ye yardımcı antrenör olarak geri döndü

© Copyright 2026

DHA