Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fenerbahçe, Bankalar Birliği'nden çıktığını açıkladı

Fenerbahçe Kulübü, Bankalar Birliği kapsamındaki borçların bugün itibarıyla tamamen kapatıldığını ve Bankalar Birliği'nden çıkıldığını açıkladı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)

Sarı-lacivertli ekipten yapılan açıklama şu şekilde:

"Kulübümüz, Bankalar Birliği kapsamındaki borçlarını bugün itibarıyla tamamen kapatmış ve Bankalar Birliğinden çıkmış bulunmaktadır.

Bu adım, kulübümüzün mali bağımsızlığı ve sürdürülebilir geleceği adına önemli bir eşiğin geride bırakıldığını göstermektedir.

Sürecin tamamında emeği geçen, katkı koyan, herkese teşekkürlerimizle birlikte, camiamıza hayırlı olmasını diliyoruz."

Diğer Haberler

  1. Güreş festivalinde gerginliğe jandarma müdahale etti
  2. Filenin Efeleri, Belçika'yı 3-0 mağlup etti
  3. Halis Karataş: 100’üncü yıl benim için çok önemliydi
  4. Beşiktaş yeni sezonun açılışını yaptı
  5. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  6. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  7. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  8. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti
  9. 100’üncü Gazi Koşusu’nda bayram havası
  10. A Milli Erkek Basketbol Takımı için medya günü düzenlendi

© Copyright 2026

DHA