Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç taraftarlarla stada geldi

Süper Lig’in 2’nci haftasında Gürsel Aksel Stadı’nda Göztepe ile karşı karşıya gelecek Fenerbahçe’de Başkan Ali Koç, sarı-lacivertlileri taşıyan deplasman otobüsüyle stada geldi. Yönetim kurulu üyeleriyle birlikte taraftarların yer aldığı otobüse binen Başkan Koç, taraftarların yoğun ilgisiyle karşılaştı. Fenerbahçe taraftarını yalnız bırakmayan Ali Koç ve yönetim kurulu üyeleri sorunsuz bir şekilde Gürsel Aksel Stadı’na ulaştı. Koç ve yönetim kurulu deplasman otobüslerine binerken çok büyük ilgiyle karşılandı.

ABONE OL
Onur ATIŞ / İZMİR, (DHA)-


Diğer Haberler

  1. Samsunspor’dan, Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk’ün sözlerine tepki
  2. Türkiye U17 Erkek Basketbol Milli Takımı, Slovenya'yı 87-66 mağlup etti
  3. Güreş festivalinde gerginliğe jandarma müdahale etti
  4. Filenin Efeleri, Belçika'yı 3-0 mağlup etti
  5. Halis Karataş: 100’üncü yıl benim için çok önemliydi
  6. Beşiktaş yeni sezonun açılışını yaptı
  7. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  8. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  9. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  10. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti

© Copyright 2026

DHA