Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fenerbahçe Beko'da Djordjevic dönemi bitti

Fenerbahçe Beko, başantrenör Aleksandar Djordjevic ile yollarını ayırdıklarını açıkladı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)

Kulüpten yapılan açıklama şöyle;

"Değerli antrenörümüz, takımımızda görev yaptığı süreçte kazanma hırsı ve özverisiyle ekibimize liderlik etmiş; takımımızın ING Basketbol Süper Ligi 2021-22 sezonu şampiyonluğunda önemli pay sahibi olmuştur.

Aleksandar Djordjevic’e hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki bölümünde kendisine başarılar diliyoruz."

Diğer Haberler

  1. Türkiye Baja Şampiyonası’nın 3’üncü ayağı Bolu’da başlıyor
  2. Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına başladı
  3. Galatasaray Divan Kurulu Haziran Ayı Olağan Toplantısı RAMS Park’ta gerçekleştirildi
  4. Dirk Kuyt, Fenerbahçe’ye yardımcı antrenör olarak geri döndü
  5. Filenin Efeleri, VNL’de Çin’i 3-0 yendi
  6. Fenerbahçe'de, Diego Carlos sağlık kontrolüne katılmadı
  7. Los Angeles’in kalbinde Türkiye tanıtılıyor
  8. Tarsus’ta köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası
  9. Samsunspor'da kombine satışları taraftar etkinliğiyle başladı
  10. Fenerbahçe, Amara Diouf ile 5 yıllık sözleşme imzaladı

© Copyright 2026

DHA