Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fenerbahçe Beko'da Samet Geyik ile yollar ayrıldı

Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı, Samet Geyik ile yolların ayrıldığını açıkladı.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA)

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi: "Fenerbahçe Beko'nun 2022-2023 sezonu kadrosunda yer alan sporcumuz Samet Geyik ile yollarımız ayrılmıştır.Fenerbahçe Ailesi'ne verdiği katkılardan dolayı Samet Geyik'e teşekkür eder, kariyerinin yeni döneminde kendisine başarılar dileriz."

Samet Geyik daha önce Bornova Belediyespor, TOFAŞ, Pınar Karşıyaka, Darüşşafaka, Anadolu Efes, Beşiktaş ve Türk Telekom formalarını da giymişti.

 

Diğer Haberler

  1. Türkiye Baja Şampiyonası’nın 3’üncü ayağı Bolu’da başlıyor
  2. Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına başladı
  3. Galatasaray Divan Kurulu Haziran Ayı Olağan Toplantısı RAMS Park’ta gerçekleştirildi
  4. Dirk Kuyt, Fenerbahçe’ye yardımcı antrenör olarak geri döndü
  5. Filenin Efeleri, VNL’de Çin’i 3-0 yendi
  6. Fenerbahçe'de, Diego Carlos sağlık kontrolüne katılmadı
  7. Los Angeles’in kalbinde Türkiye tanıtılıyor
  8. Tarsus’ta köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası
  9. Samsunspor'da kombine satışları taraftar etkinliğiyle başladı
  10. Fenerbahçe, Amara Diouf ile 5 yıllık sözleşme imzaladı

© Copyright 2026

DHA