Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fenerbahçe, Benfica yöneticilerini ve UEFA delegesini ağırladı

Fenerbahçe Kulübü, Portekiz temsilcisi Benfica ile oynayacağı UEFA Şampiyonlar Ligi play-off turu ilk maçı öncesi konuk takım yöneticilerini ve UEFA delegesini yemekte ağırladı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'un evinde gerçekleştirilen dostluk yemeğine Ali Koç’un yanı sıra; başkan vekili Sertaç Komsuoğlu, genel sekreter Burak Çağlan Kızılhan, yönetim kurulu üyelerinden Hakan Safi, Hulusi Belgü, Rıfat Perahya ve Özgür Özaktaç ile Benfica Başkanı Rui Costa, başkan yardımcısı ve yönetim kurulu üyesi Manuel Brito, genel sekreter João Salgado, yönetim kurulu üyesi Nuno Catarino, iletişim sorumlusu Bruno Dias Sá ve UEFA delegesi Peter Palencik katıldı.

Yemeğin ardından karşılıklı hediye takdiminde bulunuldu.

Diğer Haberler

  1. Samsunspor’dan, Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk’ün sözlerine tepki
  2. Türkiye U17 Erkek Basketbol Milli Takımı, Slovenya'yı 87-66 mağlup etti
  3. Güreş festivalinde gerginliğe jandarma müdahale etti
  4. Filenin Efeleri, Belçika'yı 3-0 mağlup etti
  5. Halis Karataş: 100’üncü yıl benim için çok önemliydi
  6. Beşiktaş yeni sezonun açılışını yaptı
  7. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  8. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  9. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  10. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti

© Copyright 2026

DHA