Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fenerbahçe, Giresunspor maçının hazırlıklarına başladı

Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig’in 33'üncü haftasında deplasmanda Giresunspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına bugün akşam saatlerinde yaptığı idmanla başladı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Teknik direktör Jorge Jesus yönetimindeki antrenman koşu, ısınma ve koordinasyon çalışmalarıyla başladı. Pas çalışmalarıyla devam eden idman, taktiksel ve bireysel çalışmalarla sona erdi. Sivasspor maçında ilk 11’de görev alan oyuncular ise antrenmanı rejenerasyon çalışmasıyla tamamladı. Sarı-lacivertlilerde sakatlıklarını atlatan Enner Valencia ve İsmail Yüksek ise takımla birlikte çalıştı.

Diğer Haberler

  1. Fenerbahçe Yönetim Kurulu toplantısında hayata geçirilen çalışmalar ve yeni planlamalar görüşüldü
  2. TOFAŞ, Birleşik Amerikalı pivot Terrell Carter ile sözleşme imzaladı
  3. RAMS Başakşehir FK, Michal Karbownik'i kadrosuna kattı
  4. Türkiye, Dünya Liselerarası Basketbol Şampiyonası’nda kürsüye çıktı
  5. senCard Games 'Yaza Merhaba Turnuvası' Maltepe'de yapıldı
  6. Kadınlara özel Kocaali Sosyal Tesisleri yeni sezonu açıyor
  7. Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri başladı
  8. Aras Kargo, Filenin Sultanları'nın başrolde olduğu yeni reklam filmini yayınladı
  9. 14 yaşındaki milli masa tenisçisi Öçal’dan U21 Avrupa Şampiyonası’nda gümüş madalya
  10. İzmirli down sendromlu sporcudan 7 şampiyonluk birden

© Copyright 2026

DHA