Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fenerbahçe, Göztepe maçı öncesi taraftarlarla buluştu

Fenerbahçe, Göztepe maçı öncesi kamp yaptığı otelde özel bir organizasyon gerçekleştirdi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, başkan vekili Sertaç Komsuoğlu, genel sekreter Burak Çağlan Kızılhan, yönetim kurulu üyesi Hulusi Belgü ve futbol direktörü Devin Özek ile futbolculardan Cenk Tosun, Tarık Çetin ve Yiğit Efe Demir çocuklarla bir araya geldi.

Küçük taraftarlarla yakından ilgilenen Başkan Ali Koç, bol bol fotoğraf çektirip imza dağıtırken, futbolcular da çocukların formalarını imzaladı.

Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı'nın geçtiğimiz sezon kazandığı 3 kupada taraftarlarla buluştu.

Organizasyonun sonunda sarı-lacivertli taraftarlar çok keyifli bir gün geçirdiklerini aktardı.

Diğer Haberler

  1. Samsunspor’dan, Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk’ün sözlerine tepki
  2. Türkiye U17 Erkek Basketbol Milli Takımı, Slovenya'yı 87-66 mağlup etti
  3. Güreş festivalinde gerginliğe jandarma müdahale etti
  4. Filenin Efeleri, Belçika'yı 3-0 mağlup etti
  5. Halis Karataş: 100’üncü yıl benim için çok önemliydi
  6. Beşiktaş yeni sezonun açılışını yaptı
  7. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  8. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  9. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  10. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti

© Copyright 2026

DHA