Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fenerbahçe ile yolları ayrılan De Colo, ASVEL'le anlaştı

Fenerbahçe Beko'da 2021-2022 sezonu sonunda sözleşmesi sona eren Nando De Colo ile yollar ayrıldı. Fransız oyun kurucu, Fransa takımı ASVEL ile 2 yıllık sözleşme imzaladı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

3 sezondur sarı-lacivertli ekibin formasını giyen Nando De Colo'nun geleceği belli oldu. Fenerbahçe'den yapılan açıklamada, sözleşmesi sona eren De Colo ile anlaşma sağlanamadığı ve oyuncunun kariyerine başka bir takımda devam edeceği bildirildi. Fransa ekibi ASVEL ise De Colo ile 2 yıllık sözleşme imzalandığını açıkladı.

Fenerbahçe, oyuncuya 3 sezon boyunca kulübe verdiği emeklerden dolayı teşekkür etti.

Diğer Haberler

  1. Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11'inci sezonunda Galatasaray ve Trabzonspor yer alacak
  2. Fenerbahçe günü çift antrenmanla tamamladı
  3. TOFAŞ, ABD'li guard Zach Nutall'ı transfer etti
  4. Kuşadası'nda Galatasaraylı taraftarlardan Yaşar Kaptan'a büyük vefa
  5. Fenerbahçe Beko'da dört ayrılık birden
  6. Milli takım, UIPM Pentatlon Dünya Kupası’nda final oynayacak
  7. Yüksel Yıldırım: 5 futbolcu ile görüştük ancak henüz biten bir transfer yok
  8. Mauricio Pochettino: Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz
  9. Kenan Yıldız: Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum
  10. Vincenzo Montella: Bu oyuncular geleceğimiz, onlara saygı gösterelim

© Copyright 2026

DHA