Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fenerbahçe, Kasımpaşa hazırlıklarına Çekya'da başladı

Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig’in 2'nci haftasında deplasmanda Kasımpaşa ile oynayacağı maçın hazırlıklarına Çekya'da başladı.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA)

Dün akşam UEFA Avrupa Ligi 3'üncü ön eleme turu rövanş maçında deplasmanda Çekya ekibi Slovacko ile karşılaşan ve geceyi burada geçiren sarı-lacivertli kafile, Kasımpaşa maçı öncesi ilk antrenmanını da Moravska Stadı’nda yaptı.

Teknik direktör Jorge Jesus yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda, Slovacko maçına ilk 11'de başlayan oyuncular rejenerasyon çalışması yaptı. Diğer oyuncular ise koşu, ısınma ve çabukluk hareketlerininin ardından yaptıkları taktiksel ve bireysel çalışmalarla antrenmanı tamamladı.

Sarı-lacivertliler, Kasımpaşa maçı hazırlıklarını yarın Can Bartu Tesislerinde yapacağı idmanla sürdürecek.

 

Diğer Haberler

  1. Milli takım, UIPM Pentatlon Dünya Kupası’nda final oynayacak
  2. Yüksel Yıldırım: 5 futbolcu ile görüştük ancak henüz biten bir transfer yok
  3. Mauricio Pochettino: Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz
  4. Kenan Yıldız: Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum
  5. Vincenzo Montella: Bu oyuncular geleceğimiz, onlara saygı gösterelim
  6. A Milli Futbol Takımı, ABD maçının hazırlıklarını tamamladı
  7. Türkiye Baja Şampiyonası’nın 3’üncü ayağı Bolu’da başlıyor
  8. Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına başladı
  9. Galatasaray Divan Kurulu Haziran Ayı Olağan Toplantısı RAMS Park’ta gerçekleştirildi
  10. Dirk Kuyt, Fenerbahçe’ye yardımcı antrenör olarak geri döndü

© Copyright 2026

DHA