Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fenerbahçe yeni sezonun ilk antrenmanını tesislerinde yaptı

Fenerbahçe, 2025-26 sezonunun hazırlıklarına Samandıra Can Bartu Tesisleri’nde yaptığı antrenmanla başladı.

ABONE OL
Doğukan DEMİRKIRDI - Efe ALDEMİR / İSTANBUL, (DHA)-

Sarı-lacivertli futbolcular, 6 ve 7 Temmuz’da çeşitli sağlık ve dayanıklılık kontrollerinden geçmişti. Bu kontrollerin sona ermesinin ardından Fenerbahçe’de yeni sezonun ilk antrenmanı yapıldı. Teknik direktör Jose Mourinho yönetiminde yapılan çalışma, ısınma hareketleriyle başladı. Daha sonra ise dar alanda pas ve minyatür kale çalışması yapıldı. Antrenmanın basına kapalı kısmında ise taktik çalışma gerçekleştirildi.

DURAN, BECAO VE MERT HAKAN İLK ANTRENMANA KATILAMADI

Öte yandan yeni transfer Jhon Duran özel işleri sebebiyle antrenmanda yer almazken, Rodrigo Becao ve Mert Hakan Yandaş ise tedavileri devam etmesi sebebiyle antrenmana çıkmadı.

Sarı-lacivertli takım, yeni sezon hazırlıklarına bu akşam ve yarın yapacağı çalışmalarla devam edecek.

Diğer Haberler

  1. Tarsus’ta köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası
  2. Samsunspor'da kombine satışları taraftar etkinliğiyle başladı
  3. Fenerbahçe, Amara Diouf ile 5 yıllık sözleşme imzaladı
  4. Fenerbahçe Spor Kulübü A Takımı futbolcuları Medicana’da sağlık kontrolünden geçti
  5. Bu maçtaki futbolcular, hakemler ve gözlemci kadın
  6. Karşıyaka'nın 100 yıllık gururu
  7. Fenerbahçe’ye Düzce’de coşkulu karşılama
  8. Göztepe'de Dennis'e Premier Lig takımı talip oldu
  9. Aras Kargo, ABD'li smaçör aldı
  10. A Milli Futbol Takımı, Los Angeles’taki ilk antrenmanını yaptı

© Copyright 2026

DHA