Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fenerbahçe’de başkan Ali Koç antrenmanı takip etti

Yeni sezon hazırlıklarına Can Bartu Tesisleri’nde devam eden Fenerbahçe, günün tek çalışmasını sabah saatlerinde gerçekleştirdi.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA)-

Teknik direktör Jose Mourinho yönetimindeki idman salonda aktivasyon çalışmalarıyla başladı. Ardından sahaya geçen futbolcular ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleriyle sürdürdükleri idmanda pas çalışması yaptı. Antrenman dar alanda yapılan çift kale maçlarla sona erdi.

BAŞKAN ALİ KOÇ ANTRENMANI TAKİP ETTİ

Sarı-lacivertli ekibin sabah saatlerinde yaptığı antrenmanın bir bölümünü başkan Ali Koç, yönetim kurulu üyesi Ahmet Ketenci ve futbol direktörü Devin Özek birlikte takip etti.

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını yarın yapacağı çalışmayla sürdürecek.




Diğer Haberler

  1. Tarsus’ta köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası
  2. Samsunspor'da kombine satışları taraftar etkinliğiyle başladı
  3. Fenerbahçe, Amara Diouf ile 5 yıllık sözleşme imzaladı
  4. Fenerbahçe Spor Kulübü A Takımı futbolcuları Medicana’da sağlık kontrolünden geçti
  5. Bu maçtaki futbolcular, hakemler ve gözlemci kadın
  6. Karşıyaka'nın 100 yıllık gururu
  7. Fenerbahçe’ye Düzce’de coşkulu karşılama
  8. Göztepe'de Dennis'e Premier Lig takımı talip oldu
  9. Aras Kargo, ABD'li smaçör aldı
  10. A Milli Futbol Takımı, Los Angeles’taki ilk antrenmanını yaptı

© Copyright 2026

DHA