Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fenerbahçe'de Cengiz Ünder, Beşiktaş’a kiralandı

Fenerbahçe, Cengiz Ünder’in satın alma opsiyonuyla birlikte sezon sonuna kadar Beşiktaş’a kiralandığını açıkladı. Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, “Kulübümüz, oyuncumuz Cengiz Ünder’in satın alma opsiyonu ile birlikte kiralık transferi konusunda Beşiktaş kulübü ile sezon sonuna kadar anlaşmaya varmıştır. Futbolcumuza sakatlıktan uzak bir sezon dileriz” denildi.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA) -

Beşiktaş resmi sitesinden yapılan açıklamada ise, "Beşiktaşımıza Hoş Geldin Cengiz Ünder. Profesyonel futbolcu Cengiz Ünder’in 2025-26 sezonu sonuna kadar satın alma opsiyonlu geçici transferi hususunda Fenerbahçe SK ile anlaşmaya varılmıştır. Cengiz Ünder’e şanlı formamızla başarılar diler, kamuoyunun bilgisine saygılarımızla sunarız" ifadelerine yer verildi.

Diğer Haberler

  1. Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı
  2. Fenerbahçe Beko’da Khem Birch ve Devon Hall ile yollar ayrıldı
  3. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  4. Fransa - Irak: 3-0
  5. Futbolda lisanslı kulüp sayısı 29'a yükseldi
  6. Arjantin 2’de 2 yaptı, Messi rekor kırdı
  7. A Milli Erkek Basketbol Takımı, Bosna Hersek ve İsviçre maçı hazırlıklarına başladı
  8. Dirk Kuyt, Fenerbahçe için İstanbul'da
  9. Süper Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri belli oldu
  10. Türkiye - ABD maçına Cezayirli hakem

© Copyright 2026

DHA