Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fenerbahçe'de Göztepe mesaisi başladı

Fenerbahçe, 16 Ağustos Cumartesi günü Gürsel Aksel Stadyumu’nda Göztepe ile oynayacağı Süper Lig 2'nci hafta maçının hazırlıklarına sabah saatlerinde yaptığı antrenmanla başladı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Teknik direktör Jose Mourinho yönetiminde Can Bartu Tesislerinde gerçekleştirilen antrenman ısınma, koordinasyon ve reaksiyon koşuları ile başladı. Ardından pas çalışmaları yapan oyuncular, idmanı çift kale maçlarla tamamladı.

Feyenoord maçında ilk 11 başlayan ve 60 dakika üzerinde forma giyen futbolcular rejenerasyon programı ve aktif dinlenmeye yönelik çalışmalar yaptı.

Sarı-lacivertliler, Göztepe maçının hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla tamamlayacak.

Diğer Haberler

  1. Cristiano Ronaldo tarihe geçti, Portekiz 5-0’la güldü
  2. Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı
  3. Fenerbahçe Beko’da Khem Birch ve Devon Hall ile yollar ayrıldı
  4. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  5. Fransa - Irak: 3-0
  6. Futbolda lisanslı kulüp sayısı 29'a yükseldi
  7. Arjantin 2’de 2 yaptı, Messi rekor kırdı
  8. A Milli Erkek Basketbol Takımı, Bosna Hersek ve İsviçre maçı hazırlıklarına başladı
  9. Dirk Kuyt, Fenerbahçe için İstanbul'da
  10. Süper Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri belli oldu

© Copyright 2026

DHA