Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fenerbahçe'de Valencia ve Emre Mor önce salonda, sonra sahada çalıştı

Süper Lig'in 27. haftasında 2 Nisan Pazar günü Beşiktaş'ı konuk edecek Fenerbahçe'de çalışmalar devam ediyor.

ABONE OL
Kaan  ÜLKER - İSTANBUL, (DHA) -

 

Can Bartu Tesisleri'nde, teknik direktör Jorge Jesus yönetiminde bir bölümü basına açık olarak yapılan idman, ısınma hareketleriyle başladı. Topla çalışmaya süren antrenmanın basına kapalı bölümünde ise taktiksel çalışma gerçekleştirildi.

Bu arada Enner Valencia ile Emre Mor'un salonda fizik yüklemeye yönelik idman yaptığı ve sonrasında da saha çalışmalarına geçeceği ifade edildi. Öte yandan sakatlıkları bulunan Michy Batshuayi, Jayden Oosterwolde, Joshua King, Luan Peres ve Lincoln Henrique ise antrenmanda yer almadı.

Sarı-lacivertliler, yarın yapacağı antrenmanla derbi maçın hazırlıklarını sürdürecek.

 

Diğer Haberler

  1. TOFAŞ, Birleşik Amerikalı pivot Terrell Carter ile sözleşme imzaladı
  2. RAMS Başakşehir FK, Michal Karbownik'i kadrosuna kattı
  3. Türkiye, Dünya Liselerarası Basketbol Şampiyonası’nda kürsüye çıktı
  4. senCard Games 'Yaza Merhaba Turnuvası' Maltepe'de yapıldı
  5. Kadınlara özel Kocaali Sosyal Tesisleri yeni sezonu açıyor
  6. Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri başladı
  7. Aras Kargo, Filenin Sultanları'nın başrolde olduğu yeni reklam filmini yayınladı
  8. 14 yaşındaki milli masa tenisçisi Öçal’dan U21 Avrupa Şampiyonası’nda gümüş madalya
  9. İzmirli down sendromlu sporcudan 7 şampiyonluk birden
  10. Red Bull Tahtada Kal etkinliği Antalya’da yapıldı

© Copyright 2026

DHA