Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fenerbahçe'nin rakibi Maribor oldu

Fenerbahçe, UEFA Avrupa Konferans Ligi 3’üncü Ön Eleme Turu’nda Sloven ekibi Maribor ile karşılaşacak.

ABONE OL
Doğukan DEMİRKIRDI / İSTANBUL, (DHA)-

Fenerbahçe, UEFA Avrupa Konferans Ligi 2’nci Ön Eleme Turu’nda Zimbru’yu ilk maçta 5-0, ikinci maçta ise 4-0 mağlup ederek bir üst tura çıktı. Sarı-lacivertli ekip, UEFA Avrupa Konferans Ligi 3’üncü Ön Eleme Turu’nda Lüksemburg ekibi Differdange'yi eleyen Maribor ile mücadele edecek.

Bu eşleşmede ilk maç, 10 Ağustos’ta İstanbul'da oynanacak. Rövanş karşılaşmasına ise 17 Ağustos’ta Maribor ev sahipliği yapacak.

Diğer Haberler

  1. TOFAŞ, ABD'li guard Zach Nutall'ı transfer etti
  2. Kuşadası'nda Galatasaraylı taraftarlardan Yaşar Kaptan'a büyük vefa
  3. Fenerbahçe Beko'da dört ayrılık birden
  4. Milli takım, UIPM Pentatlon Dünya Kupası’nda final oynayacak
  5. Yüksel Yıldırım: 5 futbolcu ile görüştük ancak henüz biten bir transfer yok
  6. Mauricio Pochettino: Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz
  7. Kenan Yıldız: Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum
  8. Vincenzo Montella: Bu oyuncular geleceğimiz, onlara saygı gösterelim
  9. A Milli Futbol Takımı, ABD maçının hazırlıklarını tamamladı
  10. Türkiye Baja Şampiyonası’nın 3’üncü ayağı Bolu’da başlıyor

© Copyright 2026

DHA