Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

FIBA 20 Yaş Altı Kızlar Avrupa Şampiyonası'nda Milli Takım, İsveç’i mağlup etti

FIBA 20 Yaş Altı Kızlar Avrupa Şampiyonası’nda mücadele eden 20 Yaş Altı Kız Milli Takımı, C Grubu'ndaki son maçında İsveç’i 75-67 mağlup etti ve grubunu 3’te 3 yaparak lider tamamladı.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA)-

Ay-yıldızlılar müsabakaya Elif İstanbulluoğlu, Işık Su Güven, Ceren Akpınar, Azra Erçelik ve Feray Laiç beşiyle başladı. Milliler karşılaşmanın ilk yarısını 43-31 önde bitirdi.

20 Yaş Altı Kız Milli Takımı'nda Işık Su Güven 11 sayı, 5 ribaund, 4 asist, 4 top çalma, 2 blok ve Feray Laiç 8 sayı, 4 ribaund, 1 asist, 2 top çalmalık perfomans gösterdi. İsveç’de ise Tilda Trygger 16 sayı kaydetti.

Millilerin son 16 turundaki rakibi Çekya-Polonya maçının ardından belirlenecek.

Diğer Haberler

  1. Türkiye U17 Erkek Basketbol Milli Takımı, Slovenya'yı 87-66 mağlup etti
  2. Güreş festivalinde gerginliğe jandarma müdahale etti
  3. Filenin Efeleri, Belçika'yı 3-0 mağlup etti
  4. Halis Karataş: 100’üncü yıl benim için çok önemliydi
  5. Beşiktaş yeni sezonun açılışını yaptı
  6. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  7. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  8. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  9. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti
  10. 100’üncü Gazi Koşusu’nda bayram havası

© Copyright 2026

DHA