Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

FIFA’dan Gençlerbirliği, Gaziantep FK ve MKE Ankaragücü’ne transfer yasağı

Uluslararası Futbol Federasyonları Birliği (FIFA); Natura Dünyası Gençlerbirliği, Gaziantep FK ve MKE Ankaragücü’ne 3’er dönem transfer yasağı cezası verdi.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA)-

Süper Lig ekiplerinden Natura Dünyası Gençlerbirliği ve Gaziantep FK ile 2’nci Lig ekiplerinden MKE Ankaragücü, FIFA’nın kayıt yasağı listesinde yer aldı. FIFA’nın dün aldığı kararlar sonrasında mali sebepler nedeniyle 3 kulübe, 3’er dönem transfer yasağı getirildi. Uygulanan transfer yasağı, futbolculara olan borçlar ödenmesi ve mali yükümlülüklerin yerine getirilmesinin ardından kaldırılacak.

Diğer Haberler

  1. 100’üncü Gazi Koşusu’nda bayram havası
  2. A Milli Erkek Basketbol Takımı için medya günü düzenlendi
  3. Göztepe'de yabancı bolluğu
  4. At yarışlarının asırlık efsanesi Gazi Koşusu 'Dalya' diyor
  5. Bursaspor, Lincoln Henrique ile Lewis Baker'ı kadrosuna kattı
  6. Filenin Efeleri, Arjantin’i 2-0’dan dönerek 3-2 mağlup etti
  7. Türkiye U17 Basketbol Milli Takımı, Yeni Zelanda’yı mağlup etti
  8. Tahkim Kurulu, Mert Hakan Yandaş dosyasında incelemeyi sürdürüyor
  9. Bursaspor sahaya indi, Mustafa Er yol haritasını çizdi
  10. RAMS Başakşehir FK, yeni sezon hazırlıklarını çift idmanla sürdürdü

© Copyright 2026

DHA