Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Filenin Sultanları Milletler Ligi'ne veda etti

A Milli Kadın Voleybol Takımımız, Polonya'nın ev sahipliğinde düzenlenen FIVB Voleybol Milletler Ligi (VNL) Finalleri'nde çeyrek final maçında Japonya'ya 3-2 mağlup oldu ve turnuvaya veda etti.

ABONE OL
DHA

Japonya-Türkiye: 3-2

 

SALON: Atlas Arena

HAKEMLER: İbrahim İsmail Alblooshi (Birleşik Arap Emirlikleri), Stanislava Simic (Sırbistan)

JAPONYA: Seki, Ishikawa, Airi, Wada, Yoshino, Shimamura, Fukudome (L) (Kojima, Tsusaka, Akimoto, Kitamado)

TÜRKİYE: Cansu, Ebrar, Zehra, Vargas, Yaprak, Aslı, Gizem (L) (Dilay, Aleksia, Hande, Saliha)

SETLER: 25-21, 16-25, 25-20, 22-25, 15-9

SÜRE: 1 saat 53 dakika

 





 

 

 

Diğer Haberler

  1. Türkiye U17 Erkek Basketbol Milli Takımı, Slovenya'yı 87-66 mağlup etti
  2. Güreş festivalinde gerginliğe jandarma müdahale etti
  3. Filenin Efeleri, Belçika'yı 3-0 mağlup etti
  4. Halis Karataş: 100’üncü yıl benim için çok önemliydi
  5. Beşiktaş yeni sezonun açılışını yaptı
  6. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  7. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  8. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  9. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti
  10. 100’üncü Gazi Koşusu’nda bayram havası

© Copyright 2026

DHA