Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Galatasaray, İlkin Aydın’ın sözleşmesini 2 yıl uzattı

Galatasaray, kadın voleybol takımı kaptanı İlkin Aydın ile 2 yıllık yeni sözleşme imzalandığını duyurdu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)

Ali Sami Yen Spor Kompleksi RAMS Park’ta düzenlenen imza törenine Galatasaray Spor Kulübü Başkanı Dursun Özbek ile İlkin Aydın katıldı. İlkin Aydın’ın Galatasaray için önemli bir oyuncu olduğunu vurgulayan Özbek, “İlkin, bizim gururumuz; Galatasaray’ın gururu, milli oyuncumuzdur. Galatasaray’a çok uzun zamandır hizmet veriyor. Bugüne kadar kulübümüz adına verdiği emekler için kendisine teşekkür ediyorum. Bizden yetişen önemli bir oyuncu; Türkiye ve voleybol için çok değerli. Bundan sonra da Galatasaray’a hizmet etmeye devam edecek. Kendisine bundan sonraki yolunda başarılar diliyorum” dedi.

İLKİN AYDIN: EMEK VERİLEN YOL YARIDA BIRAKILMAZ

Çok mutlu olduğunu ifade eden İlkin Aydın ise, “Çok mutluyum ve gururluyum. Bana göre emek verilen bir yol yarıda bırakılmaz. Bu kulübün kapısından çok büyük hayallerle girdim ve bu hayallere ulaşmadan çıkacağımı düşünenler oldu. Bugün cevabımı konuşarak değil, aksiyonla verdiğimi düşünüyorum. Galatasaray’ı ilk günkü gibi seviyorum ve desteklerini her zaman hissediyorum. Yanımda oldukları için herkese çok teşekkür ederim” diye konuştu.

Diğer Haberler

  1. Türkiye U17 Erkek Basketbol Milli Takımı, Slovenya'yı 87-66 mağlup etti
  2. Güreş festivalinde gerginliğe jandarma müdahale etti
  3. Filenin Efeleri, Belçika'yı 3-0 mağlup etti
  4. Halis Karataş: 100’üncü yıl benim için çok önemliydi
  5. Beşiktaş yeni sezonun açılışını yaptı
  6. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  7. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  8. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  9. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti
  10. 100’üncü Gazi Koşusu’nda bayram havası

© Copyright 2026

DHA